Andrea Mouaddab Vémolová

Tatínek atopik probouzel její zájem o zdravou pokožku v podstatě od dětství. Jako náctiletá absolvovala pár kurzů zkrášlování a stala se v chudých severních Čechách hrdou Avon lady. Po studiích na Filozofické fakultě MU v Brně obor Estetika využívala zcela prakticky tak, že začala pro lifestylové týdeníky a měsíčníky psát o kráse a kosmetice.

Když ale člověk píše o kosmetice, musí ji taky velmi často testovat. Testování vedlo k problémům s pokožkou hlavy a ke zhoršení pleti a Andrea tak začala hledat cestu, jak z toho ven. Těhotenství a PR kariéra v konvenční kosmetické firmě ji postupně naváděly k přírodní kosmetice, o které začala psát. V roce 2012 se rozloučila s konvenčními značkami a jako PR manažerka začala lowcostově pracovat jen pro značky čistě přírodní kosmetiky. Napsala stovky propagačních textů, navštívila desítky firem a veletrhů po celé Evropě, objevovala, testovala a zakoušela vše na vlastní kůži.

V roce 2013/14 absolvovala rekvalifikační kosmetické a kadeřnické kurzy, aby se lépe vpravila do tajů oboru a přiblížila své znalosti profesionálům.

Aby pomohla méně známým a marketingově méně silným subjektům za rozumný peníz růst, založila v roce pop-up s přírodní kosmetikou s názvem Green Beauty Market. Ten ukazuje přírodní kosmetiku v krásném prostředí luxusních koupelen, což je celosvětový unikát, největší event tohoto druhu v Evropě a zároveň velmi udržitelný koncept. Letošní 4. ročník představí více než 100 značek skutečně přírodní kosmetiky, které jsou k vystavování pečlivě vybírány a nabízí to nejlepší zákazníkům hned ve 3 českých městech. 9. 11. 2019 se pop-up koná také v Praze.
Andrea se v současné době živí jako konzultant přírodních značek pro český kosmetický trh, o tématu publikuje, například v Pravém domácím časopise a přednáší.